Timişoara şi evenimentele sale

Anul trecut cunoşteam pentru prima dată Timişoara, pe fugă, fiind între două evenimente, zeci de cutii descărcate, materiale aranjate în săli, liste şi follow-up-uri. Mă gândeam pe atunci că un organizator de evenimente poate fi uşor  asemănat cu un bucătar iscusit care trebuie să cunoască reţetele din cărţile de bucate pe dinafară, să ştie foarte bine câtă sare şi cât piper să adauge în mâncare, la fel şi câţi stropi de pasiune sunt necesari în compoziţie, pentru a oferi la final o experienţă desăvârşită.

Kaspersky Roadshow avea deja cea mai complexă reţetă dintre toate evenimentele organizate până atunci. Ne aşteptau 6 oraşe diferite, 6 “bucătării” (săli) diferite, sute de telefoane, puţine ore de somn, toate completate şi de dorinţa noastră de a îmbunătăţi fiecare ediţie în parte prin nota personală adăugată. La al doilea eveniment, mai exact prima ediţie Social Media Summit Timişoara, veneam cu emoţiile specifice partenerilor unui proiect ambiţios. Înarmaţi cu ceaiuri, căni verzi şi multă informaţie, eram curioşi să vedem cât de faini sunt timişorenii. Şi au fost peste aşteptări. Veniţi în număr mare, energici, cu întrebări relevante, dornici să cunoască cât mai multe despe Social Media. Tot atunci am ajuns eu la concluzia că fiecare oraş are o poveste aparte, pe care şi-o spune în cuvinte frumoase prin oamenii care locuiesc în el.

Anul acesta, la cea de-a doua ediţie #smsTimişoara, am încercat să privesc lucrurile altfel. Am fost, pe rând: om cu blog, la început de drum şi cam pe la coada alfabetului blogosferic, ce s-a bucurat de sfaturile vorbitorilor, fără emoţiile de anul trecut, dar în continuare empatică; om venit dintr-o companie, interesat să observe, să înveţe şi să admire ideile unor persoane cu ani buni de experienţă în domeniu (recomand prezentarea Bogdanei Butnar, cu care am fost de acord de la primul slide până la ultimul); om care a terminat o facultate de Relaţii Publice, a experimentat viaţa de agenţie şi nu-i este deloc greu să observe că e loc de mai bine în construirea relaţiilor dintre specialiştii din acest domeniu şi bloggeri.

Trei perspective diferite, dar care, de multe ori, se întrepătrund, idei noi, oameni care au multe de spus în acest domeniu, iniţiative curajoase, interes şi comunităţi cu care ar trebui să ne mândrim mai des. Cam asta a fost, pe scurt, ediţia a doua Social Media Summit Timişoara. Felicitările se duc către echipa Biz, în frunte cu Marta Usurelu, care continuă să surprindă de la an la an!

Leave A Reply

Navigate